Skoči na vsebino

URAD ZA PODPORO UPORABNIKOM

 

 

Aktivnosti Urada za podporo uporabnikom na Ministrstvu za javno upravo obsegajo:

  • vodenje podatkov o strojni in programski opremi ter izdelava potrebnih analiz;
  • sodelovanje pri uvajanju novih IT tehnologij;
  • vodenje seznama dovoljene programske opreme;
  • sodelovanje v postopkih javnega naročanja nabave IT opreme;
  • zagotavljanje skladiščno materialnega poslovanja IT opreme;
  • usklajevanje dela urada;
  • skrbništvo nad pogodbami s področja dela urada;
  • uvajanje novih tehnologij;
  • priprava predlogov za optimizacijo delovnih postopkov in s tem povezanih rešitev.


Delovno področje zaokrožujejo trije vsebinski sklopi:

  • Enotni kontaktni center(pošljite sporočilo na: ekc@gov.si ali pokličite: 080 2002) za nudenje vsebinske pomoči državljanom, podjetjem in zaposlenim v državni upravi;
  • centralna podpora kot servisna dejavnost za izvajanje strojne in programske opreme, za terensko podporo, oddaljeno podporo in podporo mobilnih naprav;
  • regijska podpora v Mariboru, Celju, Ljubljani, Novem mestu, Kranju in Kopru.