Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

"Kulturna pustolovščina na dlani" - Javni natečaj za izbor idejne zasnove

Ministrstvo za javno upravo objavlja informacije o javnem natečaju za izbor idejne zasnove "Kulturna pustolovščina na dlani".

Javni natečaj za izbor idejne zasnove »Kulturna pustolovščina na dlani«

 

1. NAROČNIK
Naročnik javnega natečaja je Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana.
Javni natečaj delno sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Izvedba javnega natečaja se izvaja v okviru aktivnosti Prenova sistema za objavljanje odprtih podatkov
javnega sektorja iz operacije »Povezljivost, odprtost, kakovost«, ki jo delno financira Evropska unija in sicer iz Evropskega socialnega sklada.

(Splošna določba in organizator)
S temi pravili se določijo pravila, izvedba in pogoji sodelovanja udeležencev v javnem nagradnem natečaju »Kulturna pustolovščina na dlani«, ki ga organizira Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: organizator) v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: MK) in Slovensko turistično organizacijo, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: STO).


2. PREDMET
Predmet javnega natečaja je izbor treh najboljših idejnih zasnov informacijske rešitve, ki bo preko uporabe in vizualizacije odprtih podatkov omogočila boljšo promocijo in doživetje kulturne dediščine v turizmu (v nadaljnjem besedilu: zasnova rešitve).
Predmet javnega natečaja je izbor zmagovalne ideje na hackathonu »Kulturna pustolovščina na dlani«, v reševanju poslovnih izzivov kulturne dediščine in turizma.


3. NAMEN
Splošni namen nagradnega natečaja je promocija in spodbujanje uporabe odprtih podatkov javnega sektorja, predvsem tistih, ki so objavljeni na nacionalnem portalu odprtih podatkov OPSI na temo povezovanja kulturne dediščine in turizma.
Konkretni namen je izdelava idejne zasnove informacijske rešitve, ki bo preko vizualizacije odprtih podatkov omogočila boljšo promocijo in doživetje kulturne dediščine v turizmu. Namen je hkrati tudi obeležitev leta kulturne dediščine Evropske unije, ki teče v letu 2018.

Namen javnega natečaja je izmed prispelih prijav, nagraditi  tri poslovne izzive hackathona Kulturna pustolovščina na dlani.


4. VSEBINA NATEČAJA
(Vsebina zasnove rešitve)
Zasnovo rešitve predstavlja naslednje gradivo:
Rezultat – kaj pričakujemo
- Izdelava in predstavitev idejne zasnove aplikacije (mockup)
- Idejna zasnova CGP aplikacije
- Uporaba osnovnih odprtih podatkov o kulturni dediščini in turizmu (register nepremične kulturne dediščine, register nesnovne kulturne dediščine, muzeji in prireditve Culture.SI, vodilne turistične destinacije, gastronomske regije, kolesarske poti …)
- Podkrepitev idejne zasnove z zgodbo

Vsebinski izzivi (aplikacija mora slediti vsaj enega od navedenih ciljev)
- interpretacija kulturne dediščine za različne ciljne skupine,
- večja prisotnost povezane ponudbe na družbenih omrežjih (in uporabniku prijazne),
- možnost vključevanja poslovnih subjektov v poslovni model aplikacije,
- povezovanje ponudbe različnih vrst dediščine (tudi digitalne) in vključevanje manj znane dediščine (tudi izven glavnih sezon (desonalizacija) oziroma sezoni prilagojeno),
- povezovanje dediščine in gastronomije,
- večje povezovanje dediščine na mednarodnih seznamih (Unesco in Znak evropske dediščine) z lokalno ponudbo.
- uporaba odprtih podatkov javnega sektorja (promet, vreme, kulturna in naravna dediščina, Europeana, …) in podatkov zasebnikov (Google Maps, Bing maps, HERE, Esri Living atlas…).


4.1. Organizacija dogodka

Natečaj poteka v dveh delih. Prvi del bo potekal v obliki hackatona, na katerem bodo udeleženci na način dvodnevnega podatkovnega izziva ob pomoči mentorjev pripravili idejno zasnovo informacijske rešitve.
Najboljše tri rešitve se bodo predstavile na zaključnem dogodku natečaja, ki bo potekal v sklopu »Dnevi Slovenskega turizma« in bodo ocenjene s strani občinstva.

(Čas izvajanja natečaja)
Reševanje natečajnega izziva ter realizacija in predstavitev zasnove rešitev s strani posameznih ekip poteka v dneh od 29 - 30. 9. 2018 (prvi krog).
Rezultati prvega kroga se razglasijo dne 30. 9 .2018, prvi trije se uvrstijo v drugi krog. Zmagovalec natečaja bo razglašen po koncu drugega kroga, ki bo predvidoma 10. 10. 2018 na dogodku STO v Portorožu (Dnevi slovenskega turizma)
Najboljše tri ekipe, izbrane s strani komisije so dolžne predstaviti svojo rešitev tudi na dogodku STO v Portorožu, predvidoma dne 10. 10. 2018 in so do 3. 10. 2018 dolžne sporočiti podatke o osebah, ki bodo predstavile idejno zasnovo aplikativne rešitve javnosti.


4.2. Udeleženci dogodka

V javnem natečaju lahko sodelujejo zainteresirani razvijalci, oblikovalci, uporabniki odprtih podatkov. Udeleženci nagradnega natečaja se prijavijo v okviru ekipe, sestavljene iz treh do pet članov Posamezniki se lahko prijavijo posamezno, pri čemer je pogoj za udeležbo, da se oblikuje ekipa vsaj treh prijavljenih posameznikov na kraju izvedbe podatkovnega izziva dne 29. 9. 2018. Priporočljivo je, da imajo člani skupine znanja s področja razvoja aplikativnih rešitev, oblikovanja, trženja, turizma in kulture / kulturne dediščine.
Posamezniki in člani ekipe so lahko le fizične osebe s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji.
V nagradnem natečaju ne smejo sodelovati zaposleni pri organizacijah iz 1. točke in zaposleni pri zainteresiranih partnerjih, ki finančno omogočijo dogodek.

 

Celotno prečiščeno besedilo "Javni natečaj za izbor idejne zasnove »Kulturna pustolovščina na dlani«"

 

Povezava na spletno stran dogodka Hackathon 2018 - "Kulturna pustolovščina na dlani"