Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

Predstavitev dobrih praks in izkušenj ter perspektiva samoocenjevanja po modelu CAF

V četrtek, 17.septembra 2015 je v organizaciji Upravne enote Ljubljana in Ministrstva za javno upravo, Službe za boljšo zakonodajo, upravne procese in kakovost in Upravne akademije potekalo 4. tematsko srečanje za samoocenjevalne time z naslovom »Predstavitev dobrih praks in izkušenj ter perspektiva samoocenjevanja po modelu CAF«.

 

Srečanja se je udeležilo več kot 30  udeležencev, poleg predstavnikov Upravne enote Ljubljana, še predstavniki Upravne enote Grosuplje, Upravne enote Domžale, Upravne enote Kamnik, Upravne enote Ribnica in Upravne enote Vrhnika. Cilj srečanja je bila predstavitev izkušenj in dobrih praks o uporabi samooocenjevanja po modelu CAF ter vpogled v  izzive s področja managementa sistema kakovosti. Uvodoma sta dr. Karmen Kern in Marko Aškerc predstavila ključne poudarke in izzive Strategije razvoja javne uprave  2015-2020 v luči Politike napredka in kakovosti, ki jo je Vlada RS sprejela konec aprila 2015. Poudarek predstavitve je bil na sistematični vpeljavi sistema vodenja kakovosti na vse organe javne uprave. Mag. Vitomir Pretnar je nazorno predstavil »Novosti in poudarke modela CAF ter perspektivo samoocenjevanja po modelu CAF«.  Dobre prakse in bogate izkušnje samoocenjevanja po modelu CAF pa sta predstavili predstavnici upravnih enot Novo Mesto, načelnica Mateja Sotler Štor in Zdenka Bajuk. Predstavnica UE Ljubljana Sandra Šeligo je predstavila zanimiv prispevek z naslovom Vsebino nalog in delo UE Ljubljana in dosedanjo pot in izzive kakovosti v UE Ljubljana.  

Ob zaključku so bili na okrogli mizi o pomenu in izzivih uporabe modela CAF izpostavljeni sledeči poudarki in problematika:

 

- Model CAF je posebej prirejen za javni sektor, njegova prednost pa je tudi v tem, da je uporaben v vseh organizacijah, so izpostavili udeleženci srečanja.

- Pomen komunikacije z zaposlenimi in upoštevanje njihovega mnenje, saj je vsako mnenje dragoceno. Pomembne je neposreden stik z vsakim zaposlenim. Mnenja in kritike je potrebno razumeti dobronamerno.

- Spremembe so edina stalnica, zato se je zanje potrebno pripraviti in jih z zaposlenimi ustrezno skomunicirati. Pri delu je potrebna ciljna usmerjenost z upoštevanjem časa potrebnega za razumevanje in sprejemanje sprememb.

- Zunanje ocenjevanje EPI je priložnost za še bolj smotrno uporabo modela CAF. Udeleženci so imeli veliko vprašanj glede pristopa in načina zunanjega ocenjevanja ter sestave ocenjevalnih skupin.

- Prednosti majhne upravne enote, saj je dogovarjanje lažje in se zaposleni med seboj dobro poznajo. Zunanje ocenjevanje prinaša več objektivnosti v samooceno upravne enote, zato se ji zdi tak način uporabe modela CAF zelo primeren.